سفارش تبلیغ
صبا ویژن

در هم


88/6/15 ::  12:37 صبح

  
ز بخت تیره خدایا چه دیدم و چه کشیدم
به تیره بختی خود کس نه دیدم و نه شنیدم
ولی دریغ که در روزگار دوست ندیدم
برای گفتن با دوست شکوه‌ها به دلم بود
چرا که تیر ندامت بدوخت چشم امیدم
وگر نگاه امیدی بسوی هیچکسم نیست
که من به اهل وفا و مروتی نرسیدم
رفیق اگر تو رسیدی سلام ما برسانی
به کشتزار طبیعت ندانم از چه دمیدم
منی که شاخه و برگم نصیب برق بلا بود
که در هوای تو لرزنده‌تر ز شاخه‌ی بیدم
یکی شکسته نوازی کن ای نسیم عنایت
که خاک غم به سرافشان چو گرد باد دویدم
ز آب دیده چنان آتشم کشید زبانه
به شهر روسیهان، شهریار روی سپیدم
گناه اگر رخ مردم سیه کند من مسکین
 

نویسنده : مرتضی

لیست کل یادداشت های این وبلاگ

خانه
پارسی بلاگ
پست الکترونیک
شناسنامه
 RSS 

:: کل بازدیدها :: 
4574


:: بازدید امروز :: 
0


:: بازدید دیروز :: 
0


:: درباره خودم ::

در هم
مرتضی
برای بهتر شدن به نظر شما نیاز مندیم

:: اوقات شرعی ::

:: لینک به وبلاگ :: 

در هم

:: وضعیت من در یاهو ::

یــــاهـو

:: اشتراک در خبرنامه ::

 

:: مطالب بایگانی شده ::

شهریور 1388